پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3280
-
الف
+

ایفای نقش امیرحسین صدیق در لباس روحانیت

امیرحسین صدیق در نقش یک روحانی مقابل دوربین فیلم سینمایی «طبقه دوم» رفته است.

امیرحسین صدیق در نقش یک روحانی مقابل دوربین فیلم سینمایی «طبقه دوم» رفته است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از بانی‌فیلم، امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های تازه خود اظهار داشت: به تازگی در فیلم «طبقه دوم» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه کنندگی علیرضا بیاتی در نقش یک روحانی مقابل دوربین رفته ام. پیش از این نیز نقش یک روحانی را بازی کرده بودم و چنین شخصیتی برایم بسیار جالب است. از آنجا که کاراکتر روحانی در این فیلم یک روحانی متفاوت است از بازی در آن استقبال کردم.

وی افزود: سادگی این شخصیت را دوست داشتم. کاراکترم در «طبقه دوم» با وجود اینکه یک روحانی محسوب می شود اما شخصیتی امروزی و به دور از طنز اضافه است. در صحبت هایم با کریم رجبی کارگردان این فیلم به این نتیجه رسیدم که «طبقه دوم» می تواند اثری متفاوت و خوب باشد که نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

صدیق در پایان گفت: گروه سازنده «طبقه دوم» گروهی حرفه ای و با تجربه است که پیش از این نیز در کنار هم در ساخت اثری دیگر حضور داشته و با هم هماهنگی بسیاری دارند. مدتی است که بیشتر از قبل گزیده کار شده ام، حضور مستدام و کم کاری هر دو می تواند به یک بازیگر آسیب بزند و من سعی دارم حضورم در سینما و تلویزیون به گونه ای باشد که آزار دهنده نباشد. امیدوارم تولید «طبقه دوم» به خوبی پیش برود و این فیلم نیز بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر